2010年1月12日 星期二

only accept you

刚我朋友说,
我爸那间公司拒绝她了,
说名额已经满了……
我开玩笑地说,
可能只收我一个而已吧!

结果没想到,
刚在mail box里他们告诉我,
“Tentatively we will only accept you, so we have to say sorry to your friends.

I will put you to our HRD Head of Malaysia to deal with all necessary administrations. When the time is near, I will provide you with a training schedule. Please continue to write to me so that I know what is your interest & fit you in accordingly.”

看了后,我无言了……
开始想很多了……
干嘛只收我一个啊?
不管怎样这是我一个大开眼界的机会,
希望我不会成为你们的负担……
在那里碍手碍脚的,
就像上次那样……



沒有留言: